Saturday 16 May 2015

ျမစ္ဆုံ-မႏၲလာ(37 Up)ရထားနွင့္ ျမန္မာ့ မီးရထားအား လိမ္ညာေနေသာ တိုင္းအဆင့္အရာရွိမ်ားနွင့္ တာဝန္က် မီးရထား ဝန္ထမ္းးမ်ား

ျမစ္ဆုံ-မႏၲလာ(37 Up)ရထားနွင့္ ျမန္မာ့ မီးရထားအား လိမ္ညာေနေသာ တိုင္းအဆင့္အရာရွိမ်ားနွင့္ တာဝန္က် မီးရထား ဝန္ထမ္းးမ်ား

15-5-2015 ေန႕က ၃၇ အဆန္ ျမစ္ဆုံရထားႀကီးဟာ မႏၲေလးကေန အခ်ိန္မွန္ ေန႔လည္ ၁၀း၂၀ နာရီထြက္ခံါြ ရမည္ ျဖစ္ေသာ္လည္း ၆း၅၅နာရီ ေနာက္က်ျပီး ညေန ၅း၁၅ နာရီမွ ထြက္ခဲ႔ရပါတယ္။မိုးညွင္းကို 16-5-2015 နံနက္ ၈း၃၀ နာရီမွာ ေရာက္ရွိျပီး အခ်ိန္ႀကာျမင့္စြာ ရပ္ေန၍ ရထားေရွ႕ ပိုင္းကို သြားႀကည့္ရာ မိမိတို႕အားသယ္ေဆာင္ ခုတ္ေမာင္းလာတဲ႔ရထားစက္ေခါင္းႀကီးမရွိေတာ့ပါဘူးရွင့္။ဒါနဲ႔က်မလည္း ရထားအေျခအေန သိရွိရေအာင္ ဘူတာကို သြားေရာက္စုံစမ္းရာမွာ တာဝန္က်ဝန္ထမ္းေတြ အေျခအတင္ စကားေတြႀကားက ေမးမိပါတယ္။ ဝန္ထမ္းတဦးက မေျဖခ်င္ ေျဖခ်င္ျဖင့္ စက္ေခါင္း ပ်က္သြားလ္ု႔ိ မိုးညွင္း စက္ရံု ဝင္သြားေႀကာင္းနွင့္ ျမစ္ႀကီးနားဘက္မွ ဆင္းလာတဲ႔ ကုန္ရထား စက္ေခါင္းတစ္လုံးျဖင့္ အစားထိုး ေမာင္းနွင္မွာ ျဖစ္တဲ႔ အေႀကာင္း အနဲဆုံး ၂ း၃၀ နာရီခန္႕ႀကာမည္ျဖစ္ေႀကာင္း ေျပာတာနဲ႔ ရာသီဥတု ပူျပင္းမႈေႀကာင့္ မိမိစီးနင္းရာ တြဲ ၈ ကို မျပန္ေတာ့ဘဲ ဘူတာရံုးခန္းေရွ႕ ခရီးသည္ထိုင္ခုံမွာ ထိုင္ခဲ႔ပါတယ္။ ဒီမွာတင္ ဘူတာရံုးခန္းအတြင္းကပူညံပူညံ ဝန္ထမ္းစကားေျပာေနတာႀကားခဲ႔ရတာကို ျမန္မာ့ မီးရထား တာဝန္ရွိသူမ်ား သိရွိေစရန္ အဓိကထား တင္ျပသြားပါမယ္။မႏၲေလးကေန မိုးညွင္းထိ ေမာင္းလာတဲ႔ DF-1342 စက္ေခါင္းႀကီးဟာမိုးညွင္းေရာက္မွ ရထား လုပ္ေဆာင္မႈ ရပ္ခဲ႔ရတာက စက္ေခါင္းရဲ႕ ဝန္ရိုး အမွတ္ ၆ Bearing Housing အေပၚပိုင္း ေမာ္လူး ဘူတာ အတြင္းၿပဳတ္က်ခဲ႔လို႔ပါ။ရထားစက္ေခါင္း ေပၚက တာဝန္ရွိသူေတြ အဲလ္ုိျပဳတ္က်မွန္းမသိခဲ႔ပါဘူး။ေမာ္လူး ဘူတာ ဝန္ထမ္းက သိရွိ အေႀကာင္းႀကားလို႔သာ စက္ေခါင္းလိုက္ ဝန္ထမ္းေတြ ကာဒူ ဘူတာကအေႀကာင္းႀကားမွ သိရတာ။မိုးညွင္းဘူတာမွာ မိုးညွင္းစက္ ရံံု မွ တာဝန္ရွိသူမ်ား လာေရာက္စစ္ေဆး ရာ ရထား လုပ္ေဆာင္မရေတာ့ေသာေႀကာင့္ အျခား စက္ေခါင္း အကူအညီ ေတာင္းခံခဲ႔ရတာပါ။ေမာင္းနွင္လာတဲ႔ရထားစက္ေခါင္းေမာင္းက္ို မန္းေလးမွာ ရွိတဲ႔ DME ,AME ,Foman တို႔က စက္ေခါင္းရဲ႕ ျဖစ္စဥ္အမွန္က္ုိ မေျပာဘ္ုိ႔ မတင္ၿပဘို႔နဲ႔ ၊ အမွန္တင္ျပပါက မႏၲေလးစက္ရံု ထုေထာင္းခံရမွာ စိုးတာေႀကာင့္ Expressor အားနည္းခ်ိဳ႕ယြင္းမႈ႕ေႀကာင့္ Vacuum မရတာ အေႀကာင္းျပခိုင္းပါတယ္။ကဲ .....ေကာင္းႀက ေသးရဲ႕လား ျမန္မာ့ မီးရထားႀကီးရဲ႕---------?မႏၲေလးစက္ေခါင္း္ရံု စက္ျပင္ (လူ ) စစ္ေဆးျပဳၿပင္မႈနဲ႔ တာဝန္ခံအုပ္ခ်ဳပ္မႈအားနည္းခ်က္ေႀကာင့္ ခုလိုျဖစ္ရတာကိုဖုံးဖိခ်င္တဲ႕သေဘာပါ။မျဖစ္သင့္တဲ႔ စက္ေခါင္းခ်ိဳ႕ယြင္းမႈေႀကာင့္ ရထားလည္း ေနွာင့္ေနွး ႀကန္႔ႀကာသလို ခရီးသည္ေတြ ရဲ႕ လိုရာခရီးေရာက္ဖို႔ အခ်ိန္ေတြ ကုန္ဆံုး မႈ ၿဖစ္ခဲ႔ရတာေႀကာင့္ လူ႔စြမ္းအားအရင္းအျမစ္ေတြ ဆံုးရံႈးခဲ႔ရပါတယ္။ျမစ္ဆုံမႏၲလာ အျမန္ရထားကို ကန္ထရိုက္ယူခဲ႔တဲ႔ အမ်ားပိုင္ ကုမၸဏီ က တစ္ရက္ ၆၉ သိန္း နဲ႔ ရထားကို ေပးေဆာင္ေပမယ့္ ျမန္မာ့ မီးရထား ဝန္ထမ္းေတြ ေပါ့ဆလိမ္ညာ မႈ ေတြေအာက္မွာ အခ်ိန္ေတြ ေပ်ာက္ဆုံး ျပီး မီးရထားဝင္ေငြ ေလ်ာ့နည္းလာတာအမွန္ပါ။တိုင္းအတြင္း တာဝန္က်တဲ႔ controllerေတြကလည္း ေခါက္ေႀကး ပုံမွန္ရေနတဲ႕ ၉၃၇ -၉၃၈ ကုန္ရထားေလာက္ဘဲစိတ္ဝင္စားေနတာပါ။လူစီးရထားက ေခါက္ေႀကး မရွိေတာ့ မ်က္နွာလႊဲ ခဲပစ္ပါ။ေန႔စဥ္မီးရထားကို ၆၉ သိန္း ေပးေဆာင္္ိေနတဲ႔မီးရထားက ခုလိုေနာက္က်ရင္းနဲ႕ ရထားဖ်က္ တစ္ရက္ေပ်ာက္က ဖ်က္သိမ္းရတာေတြလဲ ရွိခဲ႔ပါတယ္။အရံႈးေပၚတယ္ဆိုတာ ဒါေတြပါေနပါတယ္။ဒီလိုမ်ိဳး မျဖစ္ေအာင္ ဘယ္အရာရွိက မွ ေထာက္မျပသလ္ုိ ဘယ္သူကမွ လာအေရးမယူပါဘူး။ီ



MPTnet

No comments:

Post a Comment